četvrtak, 8. ožujka 2018.

Kruh sa kefirom

Danas ću se pohvatiti sa kruhom.
Zadnjih mjesec dana radim kruh od kefira ili bezkvasni kruh!
Oduševljenju nema kraja. Fakat je ukusan i dobrodošla promjena na meniju.
Kad me muž prvi put tražio bezkvasni kruh, sjetio me rata i vremena kad nije bilo kvasca ili kad je jedna mala vrećica mogla potrajati za nekoliko kruhova ako je imaš naravno! To mi nije drag period u životu i nevolim ga se ni prisjećati! Malo sam se nećkala jer mi je to bilo onako bezveze, ali me uspio nagovoriti. Potražila sam na internetu i fakat recepata kao u priči!
Uglavnom ovaj kruh je nešto sasvim drugo, preporučam ga svima! Pekla sam i preukusne uštipke u tavi, gotovo da ne upijaju ulje!
150 ml domaćeg kefira i 75 g brašna pomiješam i ostavim na toplom oko 12 sati! 
Nakon što kefir fermentira promiješam i dodam u 450g brašna, mala žličica soli i 2.2 dl tople vode. Dobro promiješati i ostaviti na toplom sljedećih 12 sati.
Prebacim ga u kalup obložen sa papirom i ostavim na toplom jos 1-2 sata da naraste.
Pečem ga oko 45 min na 170C.





Nema komentara:

Objavi komentar